Akupresúrny ježko proti bolesti krčnej, hrudnej a driekovej chrbtice

Prečo je síra dôležitá pre zdravie vašich chrupaviek a kĺbov?


msm-proti-bolesti-klbov

SÍRA je veľmi dôležitá pre zdravie vašich väzivových a chrupavkovitých tkanív. Podporuje tvorbu kolagénu a pomáha pri výžive a regenerácii kĺbov.

Najlepšie vstrebateľná forma síry je metylsulfonylmetan alebo presnejšie známy pod skratkou MSM.

Výskum ukázal, že MSM je účinný pri znižovaní príznakov osteoartritídy, zmierňuje zápaly a tlmí bolesť kĺbov najmä v kombinácii s glukosamínom.

Odporúčaná denná dávka SÍRY je 500 mg.

Najviac SÍRY obsahujú tieto potraviny:

Pozn: v 100 gramoch potraviny nájdete takéto množstvo síry v mg (údaj uvedený vedľa potraviny)

Figy 69 mg
Brokolica 137 mg
Karfiol 89 mg
Kel kučeravý 119 mg
Petržlen 193 mg
Pór 72 mg
Špargľa 363 mg
Arašidy 377 mg
Paraorechy 198 mg
Ľanové semienka 210 mg
Lieskový orech 198 mg
Mandlový orech 150 mg
Orech vlašský 148 mg
Šošovica 122 mg
Jačmeň 116 mg
Ovos 199 mg
Ryža natural 109 mg
Raž 129 mg                                                                                                                                                                  Sušené marhule 165 mg

TIP: Ak máte rozsiahlejšie poškodenia chrupavky resp.kĺbov, tak Vám odporúčam kombinovať hore uvedené potraviny s výživovými doplnkami obsahujúcimi údernú trojkombináciu glukosamín, chondroitín a MSM.

Výživový doplnok, ktorého pozitívne účinky sú overené jeho používateľmi nájdete na tomto odkaze: výživové doplnok s vysokým obsahom chondroitínu, glukosamínu a MSM.

Tie sa dajú využiť pre bolestiach veľkých kĺbov alebo i kĺbov chrbtice.

Prajem Vám rýchle upokojenie kĺbov i chrbtice. 

TIP NA ĎALŠIE ČLÁNKY

5 výživných látok pre liečbu bolesti chrbtice a kĺbov

Odhaľte dary prírody na bolesť chrbtice a kĺbov

4 životne dôležitých látok pre správne fungovanie chrbtice

Výživu na bolesť chrbtice? Užívať či nie

iplikato-na-bolest-chrbtice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentáre