5-navykov-ktore-vam-ulavia-od-bolesti-chrbta3

ZMIERNITE si svoje UTRPENIE z BOLESTI CHRBTA len drobnými ZMENAMI v živote.

Získajte e-knihu a hneď teraz odhaľte 5 zdravých návykov, vďaka ktorým si výrazne uľavíte od nekonečnej bolesti chrbta.

Poškodenej chrbtici môže pomôcť prirodzená tvorba kolagénu

prirodzena-tvorba-kolagenu

Poškodenej chrbtici môže pomôcť prirodzená tvorba KOLAGÉNU.

Ako?

Takto 👇

Vieme, že svaly, kosti, fascie, medzistavcové platničky a kĺbové chrupavky sú tvorené i kolagénom, (skutočne zjednodušene povedané)

Je to dosť zložitá medzibunková štruktúra, ktorá ak je poškodená, tak dochádza k jeho redukcii.

Ak jednotlivé tkanivá strácajú kolagén, tak to môže viesť k degeneratívnym zmenám v chrbtici a kĺbových chrupavkách.

Preto, aby ste tomu predchádzali, odporúčam Vám podporiť tvorbu kolagénu zdravou cestou.

Ak to chcete vedieť ako podporiť tvorbu kolagénu bez nutnosti požívania výživových doplnkov, tak čítajte ďalej.

Ako podporiť tvorbu kolagénu bez konzumácie prípravkov?

Dnes sa zameriame predovšetkým na to, ako podporiť tvorbu a zachovanie kolagénu, bez nutnosti jedenia rôznych kolagénových prípravkov.

Tu je POSTUP ako na to

Pre tvorbu a zachovanie Kolagénu by ste mali:

– mať dostatočný príjem vitamínu C (pozn. vďaka vitamínu C sa kolagén správne syntetizuje)

– jesť strukoviny, orechy, semienka a celozrné potraviny, chudé mäso a vaječné bielka pretože obsahujú aminokyseliny, ktoré tvoria bielkovinu kolagén (glycín, prolín, lyzín)

– jesť i ovocie a listovú zeleninu, ktoré bránia degenerácii kolagénových buniek

-mať dostatočný a pravidelný pohyb (chôdza, strečing a posilňovanie), ktorý podporuje tvorbu kolagénových vlákien a udržuje ich v zdravom stave

TIP:  Prírodný doplnok pre výživu chrupaviek a platničiek nájdete na tomto odkaze PRE VÝŽIVU CHRUPAVIEK A PLATNIČIEK >>>

z jedálnička vynechať mastné, vyprážané jedlá, cukor, bielu múku, škroby, bielu ryžu a zemiakové pyré aspoň na 3 mesiace

Ak v tomto režime vydržíte viac ako tri mesiace určite sa dostaví aspoň minimálne zlepšenie pohyblivosti a redukcie bolesti kĺbov aj chrbtice.

Samozrejme detaily by ste mali konzultovať s lekármi a terapeutmi, ktorí by Vám mali byť nápomocní v procese liečby.

Prajem pevné ZDRAVIE 

Komentáre