Odhaľte tajomstvo ako sa zbaviť bolesti chrbta bez liekov, operácie a cvikov

6 krokov k zdravej chrbtici

Ak túžite mať zdravý chrbát resp. chrbticu, tak je potrebné aby ste mali správny postoj nie len v statických pozíciách ako je napr. sed, ľah ale aj pri pohybe.

Zdravý Postoj=Zdravá CHrbtica

Osvojte si 6 krokov pre zdravý a správny postoj

1. Nechajte relaxovať svoje chodidlá (hlavne prsty musia byť voľné v topánkach)

Relaxačné cviky na chodidlá nájdete kliknutím na dolné odkazy:

https://www.youtube.com/watch?v=_pBz6QYKx68

https://www.facebook.com/akonabolestichrbta/videos/546129665860236/

https://www.facebook.com/akonabolestichrbta/videos/1865417776856298/

https://www.facebook.com/akonabolestichrbta/videos/1600247450040000/

https://www.facebook.com/akonabolestichrbta/videos/1497693730295373/

Ako vybrať správnu obuv odkaz:

https://www.bolest-chrbtice.sk/aku-obuv-vybrat-aby-ste-ochranili-chrbticu/

2. Starajte sa o svoje kolená (posiľňujte a vyživujte) napr. stojte na jednej nohe cca 10 sekúnd a potom na druhej a stabilita kolien bude tutovka.

Ak sú vaše kolená viac poškodené, tak si doprajte si výživu pre kolenné kĺbiky.. Ako na výživu kolien si dozviete vomto článku:

https://www.bolest-chrbtice.sk/5-vyzivnych-latok-pre-liecbu-bolesti-chrbtice-a-klbov/

3. Udržujte vašu panvu v správnej pozícii aby nebola šikmo – nemala by byť vybočená doľava alebo doprava. Ak je panva v nesprávnej pozícii je pravdepodobné, že máte svalovú nerovnováhu (napr. oslabené brušné svaly alebo skrátené dolné chrbtové svaly, alebo skrátený predný stehenný sval, alebo oslabené sedacie svaly, alebo skrátený hruškový sval)

4. Tlačte vašu kostrč dopredu (laicky povedané podsadiť panvu) tu si môžete pozrieť videjko ako som to teda myslel Pozor je to dosť srandovné ale veľmi účinné cvičenie

https://www.youtube.com/watch?v=32x-zn9WJKM

5. Prsia dvíhajte do neba ako vojaci (nehrbiť sa) na to je dobrý aj tento cvik

https://www.youtube.com/watch?v=wT3qKCcI_KE

alebo aj tento

https://www.youtube.com/watch?v=IRzxaHMUAOU

6. Pohľad udržujte nad horizontom (nepozerajte do zeme) na to je fakt dobrý aj tento cvik

https://www.youtube.com/watch?v=gwdVvrSAfNI

A hotovo. Prešli sme všetkých 6 krokov pre vylepšenie vášho postoja, vďaka ktorým sa zlepší zdravie aj vašej chrbtice. Pustite sa čím skôr do akcie, aby ste sa zbavili bolesti chrbta.

7. Ešte jedna vec na záver – ešte skôr ako začnete vykonávať hore uvedené kroky, tak Vám odporúčam otestovať Loptičkovú rehabilitačnú techniku, vďaka ktorej pripravíte vaše kĺby a svaly na hore uvedené aktivity.

Rovnako Vám Loptičková rehabilitačná technika pomôže eliminovať nahromadené napätie vo svaloch.

Komentáre