Odporúčam online rehabilitačné cvičenie, vďaka ktorému si zredukujete bolesť chrbta !

Tenisová loptička na stuhnuté svaly chrbta

terapia-zachovania-biomechaniky

Možno práve vy patríte medzi ľudí, korí potrebujú práve teraz uvoľniť napätie v šiji, medzi lopatkami alebo kdekoľvek v chrbte.

Mám pre vás  jedno riešenie, ktoré pozná na Slovensku mnoho ľudí a možno vy ešte nie. Je ním ošetrenie za pomoci tenisovej loptičky.

Vlastné ošetrenie za pomoci tenisovej loptičky výrazne pomáha uvoľniť svalové napätie nie len v oblasti chrbta ale aj celého tela.

Vďaka loptičkovej technike si dokážete postupne odstrániť bolestivé spúšťové body tzv. trigger pointy, svalové spazmy a upokojiť fascie, ktoré sú často príčinou bolesti chrbta.

Zjednodušene povedané – vďaka tlaku loptičky do tkanív sa dostanú vaše svaly, fascie, väzy, šľachy a kosti do rovnováhy. Ak sú všetky súčasti vášho tela v rovnováhe bolesť chrbta sa vytratí.

Loptičková technika slúži predovšetkým na prekrvenie svalovo-fasciálnych tkanív. Tá je obľúbenou technikou masérov a terapeutov, ktorí ju využívajú na zvýšenie prúdenia krvi a uvoľnenie stuhnutých svalov.

TIP: Odporúčam účinnú a jednoduchú rehabilitačnú techniku proti bolesti chrbta UŽ LEN 1 KLIK K TECHNIKE>>>.

Aký je princíp použitia loptičkovej techniky a aké sú jej účinky na vaše telo?

Princíp použitia loptičkovej techniky je jednoduchý. Používate tenisovú loptičku ako pomôcku pre samo-ošetrenie. Jednoducho vykonávate tlak loptičkou do svalu (tkaniva) v určenom mieste vášho tela (viz úvodný obrázok).

Loptičková technika:

– prispieva k obnove pružnosti vašich svalov a pomáha k odstráneniu svalovej nerovnováhy,

– pomáha prekrviť vaše svaly, čím sa odplavujú škodlivé látky napr. ako kyselina mliečna (rýchlejšia regenerácia svalov),

– dobre zahreje vaše telo a uvolní chrbtové svalstvo.

Stačí, ak budete cvičiť len 5 minút denne a vaše telo bude príjemne uvoľnené a pripravené správne používať svaly, väzy a fascie.

Hlavné zásady loptičkovej techniky

Ak ešte len začínate vaše svaly sú veľmi stuhnuté. Preto začiatky môžu byť menej príjemné. Ale stačí vám len jeden týždeň pravidelného ošetrenia a svaly resp. tkanivá sa dostatočne uvoľnia. 

Aby ste mali istotu, že sa zbavíte bolesti chrbta, ošetrujte všetky svalové partie a nie len chrbát. Postupne si prejdite chodidlá, lýtka, zadný stehenný sval a nakoniec celý chrbát.

Loptičkovú techniku vykonávajte minimálne 2krát denne, Ideálne pred samotným cvičením alebo športovým výkonom. Ďalšie dôležité zásady nájdete zhrnuté aj v moje novej e-príručke Loptičková rehabiitačná technika.

Ak sa chcete natravalo oslobodiť od bolesti chrbta spôsobenej napätím alebo stresom, tak si doprajte jednoduchú ale veľmi účinnú techniku ošetrenia vášho chrbta vďaka tenisovej loptičke 🙂

Prajem  Vám rýchle upokojenie napätia vo Vašom chrbte.

Komentáre